slovakiaczech
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Pá 7:00-15:30 hod
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Blog
Kdo je připraven, není překvapen - je Vaše zimní výbava v autě kompletní?
01.11.2018
Kdo je připraven, není překvapen - je Vaše zimní výbava v autě kompletní?
Zima je za dveřma a jako správní a důslední řidiči bychom si měli shrnout pár zimních pravidel a doplnit zimní výbavu v autě. číst celé
Zobrazit všechny články

 

 

  

 

 

  1. Úvod
  2. VŠE O NÁKUPU
  3. Doprava a platba
Způsoby doručení

 

Osobní odběr ZDARMA

Je možný v Havířově - o způsobu převzetí a termínu vyzvednutí budete kontaktován/a.

PrincessCar.cz
Na Nábřeží 231/6
736 01 Havířov

7:00 - 15:30 hod

Objednávku lze uhradit v hotovosti na místě, nebo bankovním převodem a platební kartou při objednání prostřednictvím internetu.

U osobního odběru je potřeba mít připravenou přesnou hotovost.

 

PPL kurýr 95 Kč

Pro nákupy do 1499 Kč doprava 95 Kč nad 1500 Kč ZDARMA!

Doručení obvykle následující pracovní den, v případě objednávky v pracovních dnech do 11:00 h, nejpozději však do 2 pracovních dnů. Doručení zásilky se může lišit v období dovolených a především v období Vánočních svátku.

V den expedice bude emailem zaslána informace o čísle balíku, datu doručení a částce k úhradě.

Výhodou je doručení přímo k rukám, v případě neúspěšného doručení je balík po dobu 7 dnů uložen na nejbližším depu PPL.

Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte obal a případné poškození, pokud je balík poškozen otevřete ho za přítomnosti dopravce. V případě poškození odmítněte balík převzít a ihned nás kontaktujte a domluvíme se na dalším postupu. Pokud balík převezmete a zjistíte případné poškození či ztrátu obsahu později, do reklamačního řízení již nemůžeme zasáhnout. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

PPL Parcel Shop 80 Kč

Pro nákupy do 1499 Kč doprava 80 Kč nad 1500 Kč ZDARMA!

Zákazník si sám volí místo, kde bude zásilka uložena. Doručení trvá obvykle 1-3 pracovní dny.

Doručení zásilky se může lišit v období dovolených a především v období Vánočních svátku.

V den expedice bude emailem zaslána informace o čísle balíku, datu doručení a částce k úhradě.

Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte obal a případné poškození, pokud je balík poškozen otevřete ho za přítomnosti dopravce. V případě poškození odmítněte balík převzít a ihned nás kontaktujte a domluvíme se na dalším postupu. Pokud balík převezmete a zjistíte případné poškození či ztrátu obsahu později, do reklamačního řízení již nemůžeme zasáhnout. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

 

 

 

 

 

 

Způsoby platby

 

Dobírkou - 39 Kč

Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží přímo kurýrovi, nebo na výdejním místě v ParcelShopu.

 

Hotově (osobní odběr) - Zdrma

V případě osobního odběru vyčkejte na potvrzení, budeme Vás kontaktovat pro dohodnití dne a času pro převzetí na jednom z našich odběrných míst. (Havířov)

 

Bankovním převodem - Zdarma

Po obdržení objednávky zašleme na email číslo účtu a variabilní symbol. Zboží pak zaplatíte předem na náš bankovní účet  vedený u Raiffeisen BANK. Po obdržení platby odesíláme zboží na uvedenou adresu v objednávce. Nezapomeňte uvést správný variabilní symbol, hůře se nám pak platba přiřazuje k  objednáce.

 

Platební bránou (online přes internet) - Zdarma

Velmi pohodlný způsob platby. Po vytvoření objednávky jste přesměrováni na bezpečnou platební bránu banky, kde zadáte potřebné údaje. Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den. Podporujeme bezpečný protokol 3D Secure. Naši pracovníci nemají přístup k údajům o Vaší kartě, vše je pouze v rukou banky.

 

Reklamace

 

Záruka a reklamace

Občas se stane že je potřeba reklamovat zakoupené zboží. Nemusíte se bát, u nás máte stejnou záruku jako kdekoliv jinde. Reklamaci se snažíme řešit co nejrychleji a vzájmů kupujícího. (zpravidla vše bývá vyřešeno do několika dnů).

Záruka začíná běžet dnem převzetí zboží spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně.

 

Osobní předání výrobku k reklamaci

Vámi zakoupené zboží můžete předat k reklamaci v Havířově na níže uvedené drese po telefonické dohodě. Zde pak sepíšeme reklamační protokol.

PrincessCar.cz
Na Nábřeží 231/6
736 01 Havířov

 

Doručení poštou

Vždy nás k reklamaci informujte dopředu telefonicky nebo emailem.

V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci poštou, zašlete tuto zásilku na adresu:

PrincessCar.cz
Sylvie Rohelová
Na Nábřeží 231/6
736 01 HAVÍŘOV

Do zásilky přiložte průvodní dopis, nebo nám zašlete email na info@princesscar.cz, kde popište vadu reklamovaného zboží.

V žádném případě nezasílej reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat.

Ohledně reklamcí nás můžeš kontaktovat emailem na info@princesscar.cz.

  

Odstoupení od smlouvy

V případě, že chcete odstoupit od kupní smlouvy, kontaktujte nás na info@princesscar.cz, nebo vyplňte tento formulář a zboží zašlete na adresu společnosti.

 

Záruka vrácení peněz

Jak odstoupit od smlouvy?

Nevíte, zda objednávate to pravé co se Vám líbí?

 Zboží můžete vrátit do 14 dní od doručení bez udání důvodu a my Vám vrátíme peníze. K odstoupení od kupní smlouvy nás kontaktujte na info@princesscar.cz, nebo telefonicky na 605 313 450.

Pozor! Zboží musí být v originálním obale a nesmí být použité!

Příjímáme platby
 
Visa Elektron
 
MasterCard
 
GoPay
Kontakt
Po-Pá 7:00-15:30 hod
© 2019 všechna práva vyhrazena
 
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.