S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

KONTAKTY

PrincessCar.cz
K.V. Raise 1085/2
Havířov
tel: +420 732 780 742
info(a)princesscar.cz

Automagazín

arr3Bezpečnost především!Bezpečnost především! Den co den přicházím domů skoro za tmy a nejednou se mi stalo, že jsem... arr3A záleží na ni? Jistě, že záležíBarva... To je oč tu běží.. Jedna z priorit výběru nového mazlíka do rodiny. Když jsem si dělala... arr3Auto víc IN než kabelka?Auto je pro většinu žen pouze spotřebním zbožím, které používají k nákupům, k přepravě dětí a zvířat...

ZBOŽÍ V AKCI

Cena 520 Kč (20 €)
skladem
Cena 520 Kč (20 €)
skladem
Cena 280 Kč (11 €)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Cena 199 Kč (8 €)
skladem
Cena 145 Kč (6 €)
skladem
Cena 199 Kč (8 €)
skladem

 


» Doprava a platba

 

 
Způsob dopravy

Záruka vrácení peněz

Způsob dopravy

Záruka vrácení peněz

Osobní odběr - ZDARMA

- nákup nad 1500 Kč - ZDARMA 

Jak odstoupit od smlouvy?

 

 

Způsoby platby

Reklamace

Jak zaplatit

Reklamace

Dobírkou

Hotově

Bankovním převodem

Platební bránou (online)

 Jak reklamovat zboží?

 

 

Způsoby doručení

 

Osobní odběr ZDARMA

Je možný v Havířově - o způsobu převzetí a termínu vyzvednutí budete kontaktován/a.

PrincessCar.cz
Na Nábřeží 231/6
736 01 Havířov

Objednávku lze uhradit v hotovosti na místě, bankovním převodem a platební kartou při objednání prostřednictvím internetu.

 

PPL kurýr 87 Kč

Pro nákupy do 1499 Kč doprava 87 Kč nad 1500 Kč ZDARMA!

Doručení obvykle následující pracovní den, v případě objednávky v pracovních dnech do 11:00 h, nejpozději však do 2 pracovních dnů.

V den expedice bude emailem zaslána informace o čísle balíku, datu doručení a částce k úhradě.

Výhodou je doručení přímo k rukám, v případě neúspěšného doručení je balík po dobu 7 dnů uložen na nejbližším depu PPL.

Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte obal a případné poškození, pokud je balík poškozen otevřete ho za přítomnosti dopravce. V případě poškození odmítněte balík převzít a ihned nás kontaktujte a domluvíme se na dalším postupu. Pokud balík převezmete a zjistíte případné poškození či ztrátu obsahu později, do reklamačního řízení již nemůžeme zasáhnout. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

ČP balík do ruky 88 Kč

Doručení obvykle následující pracovní den, v případě objednávky v pracovních dnech do 11:00 h, nejpozději však do 2 pracovních dnů.

V den expedice bude emailem zaslána informace o podacím čísle balíku.

Objednávku prostřednictvím České pošty leze uhradit dobírkou, před odesláním zboží kartou nebo bankovním převodem.

Výhodou je doručení přímo k rukám, v případě neúspěšného doručení je balík po dobu 6 dnů uložen na  poště.

Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte obal a případné poškození, pokud je balík poškozen otevřete ho za přítomnosti dopravce. V případě poškození odmítněte balík převzít a ihned nás kontaktujte a domluvíme se na dalším postupu. Pokud balík převezmete a zjistíte případné poškození či ztrátu obsahu později, do reklamačního řízení již nemůžeme zasáhnout. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

Reklamace zásilky České pošty lze uplatnit až 3 dny po převzetí balíčku a to na čísle 840 111 244

 

ČP balík na poštu 93 Kč

Obvykle připraveno k vyzvednutí na vybrané poště následující pracovní den, v případě objednávky v pracovních dnech do 11:00 h, nejpozději však do 2 pracovních dnů.

O možnosti vyzvednutí bude emailem zaslána informace.

Pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat doklad totožnosti a podací číslo balíku.

V den expedice bude zaslána informace o podacím čísle balíku.

Objednávku prostřednictvím České pošty leze uhradit dobírkou, před odesláním kartou nebo bankovním převodem.

Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte obal a případné poškození, pokud je balík poškozen otevřete ho za přítomnosti dopravce. V případě poškození odmítněte balík převzít a ihned nás kontaktujte a domluvíme se na dalším postupu. Pokud balík převezmete a zjistíte případné poškození či ztrátu obsahu později, do reklamačního řízení již nemůžeme zasáhnout. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

Reklamace zásilky České pošty lze uplatnit až 3 dny po převzetí balíčku a to na čísle 840 111 244

 

Zásilkovna 63 Kč

Obvykle připraveno k vyzvednutí na vybrané poště následující pracovní den, v případě objednávky v pracovních dnech do 11:00 h, nejpozději však do 2 pracovních dnů.

O možnosti vyzvednutí bude emailem zaslána informace.

Pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat podací číslo balíku.

V den expedice bude zaslána informace o podacím čísle balíku.

Objednávku prostřednictvím Uloženky leze uhradit dobírkou, před odesláním kartou nebo bankovním převodem.

Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte obal a případné poškození. V případě poškození odmítněte balíček převzít a ihned nás kontaktujte a domluvíme se na dalším postupu. Pokud balík převezmete a zjistíte případné poškození či ztrátu obsahu později, do reklamačního řízení již nemůžeme zasáhnout. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

 

Slovenská pošta - zmluvný balík 149 Kč

Doručení obvykle do 3-5 dnů, nejpozději však do 7 pracovních dnů.

V den expedice bude emailem zaslána informace o podacím čísle balíku.

Objednávku prostřednictvím Slovenské pošty leze uhradit dobírkou, před odesláním zboží blatební kartou nebo online bankovním převodem.

Výhodou je doručení přímo k rukám, v případě neúspěšného doručení je balík po dobu 6 dnů uložen na  poště.

Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte obal a případné poškození, pokud je balík poškozen otevřete ho za přítomnosti dopravce. V případě poškození odmítněte balík převzít a ihned nás kontaktujte a domluvíme se na dalším postupu. Pokud balík převezmete a zjistíte případné poškození či ztrátu obsahu později, do reklamačního řízení již nemůžeme zasáhnout. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

 

Způsoby platby

 

Dobírkou - 35 Kč

Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli nebo na poště.

 

Hotově (osobní odběr) - Zdrma

V případě osobního odběru vyčkejte na potvrzení, budeme Vás kontaktovat pro dohodnití dne a času pro převzetí na jednom z našich odběrných míst. (Havířov)

 

Bankovním převodem - Zdarma

Po obdržení objednávky zašleme na email číslo účtu a variabilní symbol. Zboží pak zaplatíte předem na náš bankovní účet  vedený u Raiffeisen BANK. Po obdržení platby odesíláme zboží na uvedenou adresu v objednávce. Nezapomeňte uvést správný variabilní symbol, hůře se nám pak platba přiřazuje k  objednáce.

 

Platební bránou (online přes internet) - Zdarma

Velmi pohodlný způsob platby. Po vytvoření objednávky jste přesměrováni na bezpečnou platební bránu banky, kde zadáte potřebné údaje. Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den. Podporujeme bezpečný protokol 3D Secure. Naši pracovníci nemají přístup k údajům o Vaší kartě, vše je pouze v rukou banky.

 

Reklamace

 

Záruka a reklamace

Občas se stane že je potřeba reklamovat zakoupené zboží. Nemusíte se bát, u nás máte stejnou záruku jako kdekoliv jinde. Reklamaci se snažíme řešit co nejrychleji a vzájmů kupujícího. (zpravidla vše bývá vyřešeno do několika dnů).

Záruka začíná běžet dnem převzetí zboží spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně.

 

Osobní předání výrobku k reklamaci

Vámi zakoupené zboží můžete předat k reklamaci v Havířově na níže uvedené drese po telefonické dohodě. Zde pak sepíšeme reklamační protokol.

Havířov: K.V. Raise 1085/2, HAVÍŘOV, 736 01

 

Doručení poštou

V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci poštou, zašlete tuto zásilku na adresu:

Sylvie Rohelová
K.V. Raise 1085/2
736 01 HAVÍŘOV

Do zásilky přiložte průvodní dopis, nebo nám zašlete email na info@princesscar.cz, kde popoište vadu reklamovaného zboží.

V žádném případě nezasílej reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat.

Ohledně reklamcí nás můžeš kontaktovat emailem na info@princesscar.cz.

  

Odstoupení od smlouvy

V případě, že chcete odstoupit od kupní smlouvy, kontaktujte nás na 732 780 742, info@princesscar.cz.

 

Záruka vrácení peněz

Jak odstoupit od smlouvy?

Nevíte, zda objednávate to pravé co se Vám líbí?

U nás neriskujete! Zboží můžete vrátit do 14 dní od doručení bez udání důvodu a my Vám vrátíme peníze. K odstoupení od kupní smlouvy nás kontaktujte na info@princesscar.cz.