
Objevte díky nám novinky ze světa autodoplňků!
Díky newsletteru můžete být první, kdo se o nich dozví!
- Úvod
- VŠE O NÁKUPU
- Doprava a platba
Osobní odběr ZDARMA
Je možný v Petřvaldě - o způsobu převzetí a termínu vyzvednutí budete kontaktován/a.
Ludvíkova 2352,
Petřvald, 735 41
8:00 - 15:00 hod
Objednávku lze uhradit v hotovosti na místě, nebo bankovním převodem a platební kartou při objednání prostřednictvím internetu.
U osobního odběru je potřeba mít připravenou přesnou hotovost.
PPL kurýr 99 Kč
Pro nákupy do 2999 Kč doprava 99 Kč nad 3000 Kč ZDARMA!
Doručení obvykle trvá 3-5 dní. Doručení zásilky se může lišit v období dovolených a především v období Vánočních svátku.
V den expedice bude emailem zaslána informace o čísle balíku, datu doručení a částce k úhradě.
Výhodou je doručení přímo k rukám, v případě neúspěšného doručení je balík po dobu 7 dnů uložen na nejbližším depu PPL.
Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte obal a případné poškození, pokud je balík poškozen otevřete ho za přítomnosti dopravce. V případě poškození odmítněte balík převzít a ihned nás kontaktujte a domluvíme se na dalším postupu. Pokud balík převezmete a zjistíte případné poškození či ztrátu obsahu později, do reklamačního řízení již nemůžeme zasáhnout. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
PPL Parcel Shop 89 Kč
Pro nákupy do 2999 Kč doprava 89 Kč nad 3000 Kč ZDARMA!
Zákazník si sám volí místo, kde bude zásilka uložena. Doručení trvá obvykle 3-5 pracovních dních.
Doručení zásilky se může lišit v období dovolených a především v období Vánočních svátku.
V den expedice bude emailem zaslána informace o čísle balíku, datu doručení a částce k úhradě.
Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte obal a případné poškození, pokud je balík poškozen otevřete ho za přítomnosti dopravce. V případě poškození odmítněte balík převzít a ihned nás kontaktujte a domluvíme se na dalším postupu. Pokud balík převezmete a zjistíte případné poškození či ztrátu obsahu později, do reklamačního řízení již nemůžeme zasáhnout. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
Dobírkou - 39 Kč
Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží přímo kurýrovi, nebo na výdejním místě v ParcelShopu.
Hotově (osobní odběr) - Zdarma
V případě osobního odběru vyčkejte na potvrzení, budeme Vás kontaktovat pro dohodnití dne a času pro převzetí na jednom z našich odběrných míst. (Petřvald)
Bankovním převodem - Zdarma
Po obdržení objednávky zašleme na email číslo účtu a variabilní symbol. Zboží pak zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u Raiffeisen BANK. Po obdržení platby odesíláme zboží na uvedenou adresu v objednávce. Nezapomeňte uvést správný variabilní symbol, hůře se nám pak platba přiřazuje k objednáce.
Záruka a reklamace
Občas se stane že je potřeba reklamovat zakoupené zboží. Nemusíte se bát, u nás máte stejnou záruku jako kdekoliv jinde. Reklamaci se snažíme řešit co nejrychleji a vzájmů kupujícího. (zpravidla vše bývá vyřešeno do několika dnů).
Záruka začíná běžet dnem převzetí zboží spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně.
Osobní předání výrobku k reklamaci
Vámi zakoupené zboží můžete předat k reklamaci v Petřvaldě na níže uvedené drese po telefonické dohodě. Zde pak sepíšeme reklamační protokol.
Ludvíkova 2352,
Petřvald, 735 41
Doručení poštou
Vždy nás k reklamaci informujte dopředu telefonicky nebo emailem.
V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci poštou, zašlete tuto zásilku na adresu:
Tereza Ševčík
Ludvíkova 2352,
Petřvald, 735 41
Do zásilky přiložte průvodní dopis, nebo nám zašlete email na info@princesscar.cz, kde popište vadu reklamovaného zboží.
V žádném případě nezasílej reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat.
Ohledně reklamcí nás můžeš kontaktovat emailem na info@princesscar.cz.
Odstoupení od smlouvy
V případě, že chcete odstoupit od kupní smlouvy, kontaktujte nás na info@princesscar.cz, nebo vyplňte tento formulář a zboží zašlete na adresu společnosti.
Jak odstoupit od smlouvy?
Nevíte, zda objednávate to pravé co se Vám líbí?
Zboží můžete vrátit do 14 dní od doručení bez udání důvodu a my Vám vrátíme peníze. K odstoupení od kupní smlouvy nás kontaktujte na info@princesscar.cz, nebo telefonicky na 736 129 088.
Pozor! Zboží musí být v originálním obale a nesmí být použité!